Bedankt, vaste lezersgroep!

Met het verschijnen van mijn nieuwe website ga ik voortaan mijn blogs daar plaatsen. Dat betekent dat de site http://angelamollers.blogspot.nl/ niet meer verder zal worden aangevuld met nieuwe blogs. Het blijft wel mogelijk om berichten terug te lezen voor wie dat zou willen.
Jullie zullen het met me eens zijn dat het een beetje teveel van het goede zou zijn als ik de blogs op twee sites zou gaan plaatsen.
4,5 jaar heb ik met regelmaat geschreven over het leven dat nu verder gaat zonder Jordy. Leuke en minder leuke verslagen wisselden elkaar af, maar liefst 162 berichten zijn er in die tijd verschenen. Ongetwijfeld zal die afwisseling op deze site ook plaatsvinden en blijf ik doorschrijven. Het adres is http://www.angelamollers.nl/blog/.
De vaste lezersgroep die er op deze site was, wil ik hierbij bedanken. Jullie respons en fijne reacties hebben mij steeds goed gedaan. Van harte hoop ik dat jullie met me meegaan naar de nieuwe site en mijn berichten zullen blijven volgen. In je favorieten is er vast nog wel een plekje voor.
Als je graag op de hoogte gehouden wil worden als er een nieuwe blog verschijnt, nodig ik jullie uit om je aan te melden op twitter. Het adres is Dagmam@AngMollers. Ook zullen hierop mededelingen worden gedaan als er belangrijk nieuws valt te melden over mijn boek Dag mam...

Lieve groet, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd